söndag 19 juni 2011

Anyone can catch your eye, but it takes someone special to catch your heart

Jag kan fortfarande inte vänja mig vid tanken. Den slår mig vart jag än går, och jag kan bara inte riktigt fatta det ännu. Vill inte acceptera och kommer inte. Saknar så mycket.
Men, det verkar gå åt det bättre iallafall. På något konstigt vis. Jag har varit med Sami idag, och har känt mig som en liten flicka på 8 år med massor av fjärliar i magen, det är väl lite hat kärlek till den känslan hehe ... Men vi kan väl lika bra lämna det åt sidan.

Jag ska lägga mig nu. Sängen ropar, och imorgon bli det stan med S. Jag handlade upp mina pengar idag vilket suger, så riktigt vad jag ska göra i stan vet jag inte än, får väl skutta runt och känna mig halvt fattig. Mina pengar kommer inte in förens på tors. Ah... Gonatt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar