onsdag 1 juni 2011

We almost had it all..

Gud jag är helt slut! Givande dag det här och jag känner att jag fått träning för dom närmaste 2 åren. Kl 3 var det dags att åka iväg och sitta barnvakt var sjukt irriterad över situationen då jag verkligen inte orkade idag, min hjärna var på en helt annan plats. Men men, beslutade mig tillslut för att göra det bästa av situationen och gå ner till stranden och ta en promenad (dom bor i närheten).

Så vi promenerade dit. I motvind, kändes som år och dar innan vi kom fram. But we did. Så som vi promenerade bredvid stranden sjönk jag in i mina egna tankar ett tag, ett ganska långt tag. Och när jag kom på att jag inte höll koll på någonting runt om min så trodde jag nästan för en sekund att jag tappat bort henne.

Men nej, där stog hon och hoppade i vattnet.
Skorna var ju som ni förstår helt blöta, så vi fick vända om och gå hem. Skön dag faktiskt. Nu ligger jag uslagen i sängen och har ingen aning om vad jag ska göra idag. Hugs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar