tisdag 14 juni 2011

They say hate is a strong word, but they throw love around like it's nothing.

Som den smarta människa jag är så har jag lyckats vända på dygnet helt. Vilket suger då jag måste vara i skolan imorgon kl 9 för att lämna böcker!! omfg..., kill me. Dagen har iallafall gått åt till att sitta barnvakt och umgås med Sami som jag saknat så enormt mycket!

Speechless. Det börjar faktiskt slå mig nu. Min älskade vän, som bott 5 min ifrån mig ända sen första klass ska nu flytta 14 timmar ifrån mig. 14 timmar med flyg. Till USA.
Jag satt och tänkte på det igår och log lite för mig själv, inte för att hon ska flytta utan pga alla dom fina minnena som vi har tillsammans. När vi lekte med barbie dockor i smyg i fjärdeklass då alla våra vänner redan slutat leka med det. När vi satt i min trädgård med ALLA våra gosedjur och lekte skola med dom, gjorde små böcker till dom osv. Vi har så många minnen ihop att det nästan är lite sjukt.
Så ledsen över att du ska flytta jasi, kommer sakna dig doll! Love love love 

<3

1 kommentar:

  1. Haha aww du är så gullig sometimes, ja sometimes. Nej skoja men ush blää kommer sakna dig och alla andra fina vänner som bor så nära oss. Och är ledsen att vi inte kommer att kunna skapa nya minnen dagligen, men i'll be back babeee i promise. love you my doll <3

    SvaraRadera