lördag 4 juni 2011

moving on is like taking a dip in the ocean, you dip your feet and realize how uncomfortable it is, but eventually you still have to jump in fully

Yesterday, yesterday, yesterday.. Vi var några tjejer hos Elise och tog ett par drinkar, pratade och körde lite spel innan vi drog vidare till en fest. Där det roliga fortsatte. Vi hade verkligen kul!
Vid 3 åkte vi hem till elise där vi skulle sova, skojade runt lite men sen lämnade alla mig och Jasmin så vi fortsatten själva haha.
När vi väl bestämde oss för att sova någon gång på morgonen så fick jag ett ryck och ringde en taxi. Ville väl sova hemma antar jag haha. Idag är en historia för sig själv, fan vad mitt huvud dunkar. Not good.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, det återstår att se. Hugs.





Blev kär i Ayye! (Bilden är tagen imorse)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar