måndag 20 juni 2011

never regret something that once made you smile

Efter en väldigt lång period med dåliga händelser på rad efter varandra så känner jag mig lycklig. Och jag kan inte vara gladare för tillfället. Ja, jag kan väl dela med mig om den största anledningen till det. Jasmin.
Mitt lilla hjärta som flyttat till USA. Jag har suttit och chattat med henne ett tag nu, och jag är så glad över att hon har det bra där borta även om jag saknar sönder henne och vill inget annat än att hon kommer hem.
Men men, vi ses snart igen ju! I februari när hon kommer tillbaka för att hälsa på, och jag är säker på att det kommer gå snabbt som bara den.

Dagen har jag spenderat ihop med Sami. Vi har varit över allt och ingenstans, typ. Haha. Alltid lika kul ihop med henne, love you doll! Nu ska jag iväg och göra lite mat. Sen blir det film, hugs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar