torsdag 16 juni 2011

Never sacrifice who you are just because someone else has a problem with it.

Vet inte vart jag ska börja. Dagen har bestått av både skratt och tårar.
Igårkväll satt vi några tjejer hos mig i flera timmar och gjorde ett album till Jasmin, som ett litet avsked.
Och jag kan inte fatta att dagen då vi säger hejdå till varandra kommit efter 10 år.
Idag satte vi oss i kungsparken med jorgubbar och körsbär några stycken, och pratade en massa. Blev en fika också och efteråt sa vi hejdå. Gråtkalas mitt i stan är inte lite illa.

Blev lite tröstshopping för att lätta på hjärtat, kommer kännas tomt nu... När jag kom hem träffade jag två killkompisar. Djupa samtal mina vänner. Haha. Störda människor.

Avslutar här.
Jasi! Fortsätt blogg om ditt liv i usa. Kommer sakna dig enormt doll.
Ska försöka lista ut hur det går till med skype, så vi lär både höras och ses inom kort haha. Love you!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar