söndag 15 maj 2011

i had a flashback of something that never existed.

What the hell happend? Igår fyllde en vän 18 år, så jag och Reham gick till festen med inställningen "vi stannar en timme för hans skull, och ingen sprit". Yeah right, innan vi visste ordet utav det satt vi där med vars en drink. Jag måste bara få säga att det var den konstigaste kvällen på länge, vi var överallt och ingenstans och även om vi var i samma hus såg vi varandra inte efter kl 11, förens vi skildes åt.

Efter kl 1 åkte jag vidare, kvällen tog mig till en hemlig destination. Haha men jag hade ju åtminstånde kul. Vad som pågår i min hjärna idag är en annan femma, jag mår minst sagt precis så som jag förtjänar.


Som vanligt såhär dagen efter brukar jag spendera timmar i telefon och prata om kvällens händelser, så när jag ringde upp Roro idag hade vi nästan ingenting att prata om. Antar att det är ett bra tecken, jag hade verkligen kul och det är just det som är det viktiga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar