tisdag 17 maj 2011

I'd wait forever and a day.

Okej, nu ska jag ta mig i kragen och skicka iväg en liten ursäkt till er, it's been kind of messy lately, och jag förstår om ni känner er lite tappade på vägen när ni läser mina osammanhängande inlägg. Men, vi har allihopa haft den känslan där vi måste få skriva av oss lite, iallafall halvt. Och i mitt fall är bloggen det ställe som får stå ut med mina tankar och konstiga åsikter.

Anyway, dagen har gått ut på att gå mina sista ärenden 'happy face', vara i skolan, sitta barnvakt och så har gulligaste Reham varit här och hjälpt mig med matten, nationella närmar ju sig med stormsteg! That sucks. Nu ska jag fortsätta med läxorna, imorgon har jag nämligen ännu ett prov. Så det blir väl att skifta mellan båda två, fan vad jobbigt! 

Imorgon har jag även bokat tid för att bygga mina naglar, jag fick ett konstigt ryck idag även om jag lovat mig själv att låta bli fram tills nyår! Naglarna blir ju helt förstörda av det.
Yes jag var tvungen att rita till det haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar