måndag 16 maj 2011

A wise woman puts a grain of sugar into everything she says to a man, and takes a grain of salt with everything he says to her.

Hur mycket älskar jag inte dom obytta rollerna just nu, älskar att jag är hjärnan i det hela. Som min vän sa "är du snäll får du skit tillbaka, du måste ändra på dig själv. dra nytta av dom som dragit nytta av dig, gör något för dig själv och bry dig mindre om dom som inte bryr sig om dig". Måste säga att det stämmer mer än väl.

Let's leave what is past alone, nu är det nya tag spom gäller, och jag älskar dom just nu.

Min dag har bestått av jobbiga ärenden. Följa med hit och följa med dit, göra detta och göra det. Har fler saker att ta tag i imorgon och sen är det slut! Finally.
Vädret är grått, regnigt och kallt. That means solarium, hade inte kunnat vara bättre väder för det än såhär. Dock lite tråkigt att det fina försvann men men.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar