lördag 14 maj 2011

Ti nikad neces znati ljubav dati '

Jag är helt död idag. Gårkvällen spenderade jag tillsammans med några vänner ju. Sami färgade mitt hår och jag hatar hur feg jag är när det gäller just mitt hår. Samma sekund som jag såg den röda färgen och hur röd den faktiskt var så bra skrek det nej imon mig. Så jag hällde bara över ett par droppar av den röda till den bruna.
Och som ni kanske förstår så blev det inte så jätte mycket skillnad, det blev bara en varmare och lite mörkare ton. Works for me haha.

Anyway, killarna somnade och jag och sami skrattade åt allt och inget, jag älskar natthumor haha. Emir dödar grodor som ingenting, Sami rapar som en man, jag får spolarvätska i huvudet som det offer jag är och den fjärde sover så djupt att han inte ens vaknar när kastruller slås mot varandra ovanför hans huvud, det ska jag säga er är något att skratta åt haha.

Min dag har iallafall gått ut på att springa runt på Ikea tillsammans med mamma och handla små nödvändigheter, nu är det inte långt kvar tills vi renoverar allting igen, men det ska bli skönt. Jag älskar förändringar och det är på tiden nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar