torsdag 19 maj 2011

”What I like about experience is that it is such an honest thing.”

Jag har så många tankar, funderingar och frågor att jag inte ens själv vet vart jag ska börja. Och då ska vi inte ens tala om antalet gånger jag börjat och suddat ut detta inlägg.

En sak jag vill säga till alla er som min mamma lärt mig, och än idag alltid nämner. Det är inte mellan dig och personerna i sig, det har aldrig varit och kommer aldrig att vara. För i slutänden är det mellan dig och gud, ingen annan. Så välj alltid att vara den större personen i alla tillfällen. Visa vad du är värd, vem du är och vad du lärt dig. Att vända huvudet från personer som inte förtjänar dig vare sig det handlar om vänskap eller förhållanden är svårt, väldigt svårt. Och vad en sån situation för med sig kan man aldrig veta, men vad det än är. Visa att du är bättre än så. Var inte den dumma som tänker "i'm gonna get u! it's on" utan vänd dig om med din värdighet i behåll och låt dom som "sänkt" dig sänka sig själva genom att fortsätta försöka utan att lyckas. Karma is a bitch as they say, och allting slår tillbaka!

Låt inte skitsnack och lögner klia dig i ryggen. Det har jag lärt mig efter många tårar. Du vet själv vad som stämmer och inte. Sen att vissa personer försöker få sig själva att se bättre ut i andras ögon är inte ditt problem.

Man kan aldrig dölja sitt rätta jag allt för länge. Det kommer fram så småningom.

Hugs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar