fredag 13 maj 2011

jednom sam probala iz srca da te izbrisem, al' svako proljece na tebe mirise

Sorry guys, men blogspot har varit urspårat ända sen igår och jag har inte ens kunnat logga in. Nu verkar det iallafall som om dom har fixat det, dock är mitt senaste inlägg spårlöst försvunnet. Konstigt..

Anyway, gårdagen gick åt till att tvätta hela dagen. Gud vad mycket tvätt, tycker synd om min mamma som tar hand om all den tvätt varje vecka. Sjukt hur mycket det faktiskt är. Kvällens sista timmar spenderade jag tillsammans med Sami och Emir. Likså idag.


Min bror fyller även 20 idag, så grattis till honom! Jag är dock utslängd för kvällen så om en timme kommer Sami och Emir och hämtar upp mig igen haha. Visar vad vi ska göra alldeles strax, eller ja vad sami ska göra på mig. Så nervös! haha. Jag är nog lite barnslig, men jag är inte mycket för stora förändringar det är inte riktigt min grej. Speciellt inte när jag inte vet hur resultatet kommer att se ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar