torsdag 14 juli 2011

Love is a thing for two.. but there's always a slut that doesn't know how to count

Jag började dagen med att åka ner till mobila tillsammans med mom, rebecca och hennes mamma. And u know what we did? Vi bokade en resa till Alanya!!! (vi bestämde oss för att åka igårkväll!, typ så där "hej vill du åka till alanya i veckan? hahaha). I'm so happy! Vi åker på onsdag morgon och stannar i en vecka. Jag verkligen älskar att bestämma mig för något i sista sekund och sen gå och göra det.
Våra vänner kommer också vara där samtidigt, så vi kommer ju inte vara ensamma direkt haha.
Men fan vad kul, åh vad jag längtar ! :D

När vi blev av med mammorna tog vi en runda inne på mobilia och köpte lite nödvändigheter som kommer behövas där nere, men det finns dock en hel del saker kvar så jag ska sätta mig och skriva min "kom-ihåg-lista" nu. 

Kom iallafall hem runt 7 och gick ut med Reham och Raghad en stund vi satt bara och pratade och planerade resan för det mesta. Raghad ska ju vara där samtidigt som vi, i typ 3-4 dagar, but still. Vi ska ju spendera dom ihop så mycket det bara går.

Hugs.

Hahaha tyvärr den ända bilden jag hittade på oss två här på den nya datorn.
Pretty drunk i would say. But whatever, vi kommer ha så kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar