lördag 16 juli 2011

Let's hold each other, let's kiss and hug.

Hemmdag, dåligt humör, dålig dag. Uh hate it. Imorgon eller på sön ska jag antagligen ut och handla det sista till resan med mom. Lär väl kännas bättre.

Inatt hade jag verkligen kul, or should I say this morgning? Var barnslig, gungade, skrattade, skämtade och körde en moppe för första gången i hela mitt liv haha komedi men det var mycket lättare än förväntat.
Små saker betyder så mycket mer än vad vissa personer kan förstå, och att få vara barnslig och bara få vara dig själv med en person som betyder mycket är den finaste känslan :)
How ever, jag kom hem runt 5 imorse och chattade lite med deprimerade jasmin som nu verkar må perfa igen, miss you babe!

Jag ska fortsätta kolla på mitt sista avsnitt av PLL, oh längtar tills nästa kommer ut! Så spännande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar