lördag 9 juli 2011

a lot of people walk in and out of your life, but you're one of the only ones I ever really wanted to stick around.

Vad tråkigt att skriva om dagarna!! Hur kul kan det vara att läsa egentligen?
How ever, jag får ju inte tips på vad jag ska skriva om så ni får dras med det hära tråkiga.
Gårdagen spenderades i kirseberg med ett par vänner, fun fun. Väl hemma somnade jag som en bebis!
Lämnade in min iphone på lagning idag. Hemskt. Får dras med hemskaste gamlaste nokian ever. Får väl härda ut i 2-3 veckor till.
Nu är jag helt vit utav målarfärg dock, vi renoverar hemma och min kära mamma bestämde sig för att måla mig. Haha. Längtar efter slutresulatet, kommer bli så fint! Det är värsta kaoset hemma, och mitt rum är packat med möbler och grejer som inte kan stå i hall och vardagsrum. Ah jag hatar när det är sånt här äckligt kaos.
Vi går runt med skor inomhus så ja ni förstår kanske hur det ser ut. Duschen kallar, hugs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar