måndag 18 juli 2011

People change, memories don't.

Hey dolls. Jag mår så dåligt idag att jag inte vet vart jag ska ta vägen , huvudet dunkar och det känns som om jag har världens största baksmälla, fyfan för migrän.

Går kvällen spenderade jag tillsammans med tjejerna hemma hos reham. Älskar när vi har våra små "get togethers". Förut var vi oskiljbara vi 8 tjejer och vi sågs varje dag både i skolan och utanför. Now we dont anymore vilket självklart är väldigt tråkigt men dom få gånger vi ses är allting så som det brukade vara. Vi kan prata om allting tillsammans.

Hur som helst. Idag har jag sprungit runt på stan med Elise. Vi har gått så mycket att hela min kropp värker. Och idag är nog det ända dagen i hela mitt liv då jag kan säga att jag skämdes för att visa mig i stan hahah. Typ världens största luffare. Men men, jag är iallafall hemma och har ingen aning om vad jag ska göra idag.
Hugs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar