torsdag 14 juli 2011

Voli i prastaj, jer ljubav je jedna, a njenih kopija ima mnogo.

Hi guys!
Gårkvällen spenderades ju med R. Vi pratade en massa like always bla om våra blivande tatueringar. R ska ju göra sin första nu snart och paranoid som hon är gick hon in på youtube och kollade på klipp där folk tatuerar sig haha, helt sjukt, längesen jag skrattade så mycket.
Jag är ser iallafall fram emot min nya tatuering såå mycket, jag hade tänkt göra den strax efter att jag fyllt 18. Kommer stå för min familj, dom som står mig närmast, jag har länge velat göra något som står för dom men aldrig kommit på någonting som riktigt passar min smak och som jag är säker på, and finally i did!
Vi spenderade även några utav dagens timmar tillsammans, resten utav dagen har jag suttit hemma och möglat, fyfan för svensk sommar alltså.


Well, här har ni något att skratta åt iallafall haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar