fredag 1 juli 2011

the worst thing that you can do is to look back and se what the person who you love has done to you.


Uttråkad som jag är tänkte jag sätta mig och skriva ett inlägg om mina dagar. Men sen insåg jag att det inte fanns något speciellt att skriva om haha.
Så, gårkvällen spenderades ihop med Raghad och Niki. Vi sov hos R som är världens sömtuta vilket innebar att jag och N fick underhålla oss med skitsnack, mat, cigg och när samtalsämnena tog slut gjorde vi ett eget kortspel som förövrigt blev riktigt jävla fult hahah.
Vi somnade runt 8 imorse och sov någon timme. Idag har jag gjort absolut ingenting förutom att vila upp mig, somna, vakna och agera surkärring.
Thats it. MTV spelar uttjatade låtar, jag chattar med Jasi och undrar om det kanske inte är dags att lägga sig. Hugs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar