fredag 29 juli 2011

A relationship without trust is like a car without gas, you can stay in it all you want but it won't go anywhere.

Vilken seg dag. Tog en runda inne på Entré tillsammans med mamma, hon hittade en massa medans jag bara drogs med utan att hitta någonting som riktigt föll mig i smaken.
How ever, fick ett jätte fint samtal som förgyllde min dag lite. Drog till mormor en liten mini stund efteråt, hon är för söt och sen vidare till några släktingar.


Nu har jag även gått och blivit sjuk, uh just my luck. Kramper i magen, urinvägsinfektion och illamående så i väntan på spya och feber ligger jag i min säng och dricker te, med penna papper sudd wordpad dokument samt massa internet sidor uppslagna- Jag ska lära mig turkiska!

Haha! Jag har alltid älskat deras språk ända sen jag blev besatt utav turkiska serier och att åka ner dit nu bara gjorde mig mer sugen på att lära mig, så varför inte? Det är aldrig helt fel.
Men vi får ju se hur mycket jag pallar så att säga haha :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar