söndag 31 juli 2011

Su getir, tamam!!!

Jag gissar på att vädret här i Sverige är orsaken till mitt döda och sega humör. Orkar inte göra någonting, inte ens sminka mig haha (vilket jag annars alltid orkar).
Gud vad jag längtar härifrån! Jag har ju mina planer och drömmar inför nästa sommar och jag hoppas så mycket på att det blir så! Ska verkligen försöka.

Hur som helst. Jag träffade Roro en stund innan idag och vi satt och pratade om allting typ. Imorgon natt kommer Raghad hem och jag är så glad, satt för fan med ett leende som sträckte sig upp till öronen när hon skickade sms till mig innan haha gud vad jag saknar henne.

Nu ska jag iallafall fortsätta att öva lite turkiska fyfan vad jag är töntig men är verkligen taggad på att lära mig grunderna iallafall. Får hooka min turk Aylin snart som lovat mig lektioner haha :D Hugs!

Busig och stupfull haha..... Äh, att jag blev nöjd är det som räknas:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar