tisdag 12 juli 2011

Gdje god podjem tebi idem'

Dagen har bestått utav massa shopping tillsammans med min mamma, fick med mig en hel del saker hem mest små saker dock men som jag verkligen behövde.
Träffade R och hennes kusin mot kvällen, vi satt ute och pratade en stund bara. Har gått runt så mycket idag och nu är jag helt slut. Fan vad jag stör mig på vädret som ändras hela tiden sol sen molnigt igen, man kan ju fan inte göra någonting! Irriterande..

Oh just det. Köpte en dagbok idag haha. Lite kul faktiskt. Jag vill ha något att kolla tillbaka på, om några år. Läsa mina tankar, känslor osv. Allt! Så.. Småtimmarna hår gått åt till att skriva mitt liv som jag minns det, har upplevt det och mina känslor där i mellan, jag har inte ens kommit halvvägs och ändå har jag skrivit sjukt mycket. Får fortsätta imorgon.

Hugs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar