fredag 8 juli 2011

Your love make my heart do yori yori, nobody can love you the way I do '

Jag är helt slut. Jag kom hem från Norrköping vid 3 idag. Har hunnit träffa några vänner lite här och där under dagen och även ta en skön powernap på en timme typ. 
Så skönt efter en natt med knappt någon sömn alls. Daria ringde iallafall och väckte mig och jag är så sjukt sugen på att åka upp dit igen, så jag gör nog det. Om det låter lika bra i mamis öron som i mina det vill säga haha.

Imorgon har jag iallafall ett läkarbesök tidigt på morgonen och sen blir det att lägga in min älskade iphone på lagning ! Har ju glömt att berätta att jag tappade den och spräckte hela skärmen :( Ah, ibland vill jag bara gräva ner mig själv, gör alltid så dumma saker. 
How ever jag kanske går förbi H också där det ska vara massa folk, men vi får se om jag verkligen orkar. Med tanke på att jag ska upp kl 8 på morgonen.. Well well, nu blir det film. Hugs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar