onsdag 5 oktober 2011

An answer.

tycker du ska färga brunt alltså lite lite mörkare då, och vänta på att håret ska bli friskt. Och en fråga till bor du med dina båda föräldrar? för du brukar oftast bara skriva om din mamma, var är din pappa isåfall? Kram
Av Anonym på Temper gets you into trouble. Pride keeps you ther... på 2011-10-04

Svar: Hej du. Jag väntar, hoppas och håller tummarna för att mitt hår frisknar till, dock måste jag först lära mig att ta hand om det och göra mig av med dom slitna topparna haha. Tack för tipset jag funderar faktiskt på att bli lite mörkare nu till hösten :)
Och ang min pappa så har vi ingen kontakt längre. Mina föräldrar skilde sig när jag var 12 år gammal om jag minns rätt och sen dess har vi inte haft någon vidare kontakt. Han flyttade tillbaka ner till juggan inte långt efter skilsmässan and that's pretty much it, så ja jag bor bara med min mamma. Och min bror :)


1 kommentar:

  1. hej melisa :D kan du inte berätta lite om hur du sminkar dig och klär dig? vad lägger du för smink och hur ser du så brun ut? brukar du sola och hur ofta? och hur är ditt hår när du inte plattar det.. och förresten vilken skola går du i ? skulle varit mycket intressant att veta lite mer om dig du verkar vara en mycket trevlig och söt tjej.pusspuss

    SvaraRadera