torsdag 6 oktober 2011

An answer.

hej melisa :D kan du inte berätta lite om hur du sminkar dig och klär dig? vad lägger du för smink och hur ser du så brun ut? brukar du sola och hur ofta? och hur är ditt hår när du inte plattar det.. och förresten vilken skola går du i ? skulle varit mycket intressant att veta lite mer om dig du verkar vara en mycket trevlig och söt tjej.pusspuss
Av Anonym på An answer. på 2011-10-05

Svar: Tack tack tack tack! :)

Jag kan nog göra ett inlägg där jag visar var jag använder för smink/hur jag sminkar mig. Och jag solar inte längre och har heller inte gjort det sen i början av mars om jag minns rätt, så jag tycker jag är en riktig blekfis haha. Och mitt hår är helt platt (hatar det) med någon enstaka buckla här och där, så jag plattar det väldigt sällan mest om jag ska på fest eller så.
Och min klädstil är väldigt simpel. Jeans och någon enkel tröja, jag brukar aldrig klä mig i något speciellt jag gillar att hålla det väldigt enkelt. Jätte tråkigt i know.
Och så går jag på heleneholm, barn och fritid social inriktning. Hoppas du fick svar. Kram.

Jag och en gammal klasskompis från grunskolan någongång i februari.
Här var jag som ni kanske ser beroende utav solarium haha.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar