lördag 29 oktober 2011

Znam da si isti k'o pre jos drhti ti ruka i srce ti lupa kad zoves me priznaj to da ime sto pise nije od bivse vec zivot tvoj

Jag har inga ord som kan beskriva gårdagen. Oh my!! Haha jag har spenderat morgonen med att prata med Sami om gårdagens bravader. Det som hände på den konserten stannar minsann där! Händelserik kväll mina vänner och artisterna var otroliga! Skratt och tårar is all i can say, och att jag har helt underbara vänner.
Tack till er mina fina som gjorde min kväll!
Jag var överallt och ingenstans med allihopa och ingen. Men det spelade ingen roll eftersom att alla var så himla prat glada och trevliga. Jag hade minst sagt the time of my life. Bättre kunde jag inte ha hoppats på.
Dock mår jag precis som jag förtjänar idag. Men även det är okej haha.

Jag lägger in bilderna så fort jag fört över dom till datorn. LOVE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar