söndag 2 oktober 2011

that good love and protection.

YOU SHOULD LET ME LOVE YOU, LET ME BE THE ONE TO GIVE YOU EVERYTHING YOU WANT AND NEED... and it goes on haha. Mario- let me love you spelas i mina högtalare just nu och har gått på repeat ända sen igår.

Idag har jag inte gjort mer än att sitta med böckerna och vara hos min mormor. Så, förtillfället händer inte så mycket mer. Jag kan förstå om ni tycker det är tråkigt att läsa om att jag pluggar men det är nästan det ända jag gör. Okej inte bara det men jag har inte mer än så som jag kan dela med mig om. Skolan dödar oss bokstavligen och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Hope u guys understand och glöm inte att ställa frågor om det är något ni undrar över eller bara allmänt vill veta!! :)

Love.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar