tisdag 11 oktober 2011

Keep your heels, head and standards high.

Jag känner för att lägga mig och sova fram tills sommaren, jag har gått in i den årliga vinter depressionen (precis som många andra). Inte nog med det så är jag trött hela tiden, och inte bara trött utan hjärndöd.
Jag sov mig igenom skolan idag, sov när jag satt barnvakt och jag vill fortsätta sova. Så jävla trött!

Nu måste jag dessutom plugga, prov IGEN på fredag. Imorgon är det fotografering men jag hoppar nog över det. Jag är blek och hemsk och det sista jag vill är att vara med på den fotograferingen.
How ever. Jag har tappat all blogg lust.
Och jag längtar till den 28de så mycket att jag nästan spricker!! Det ska nämligen vara en bosnisk konsert då, två bosniska aritster ska komma hit. Love them!!

Ah just det. Jag var och bowlade med min klass idag, fun fun. Sen gick jag och sabinorna på entre lite innan jag satt babysitter. Love.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar