lördag 1 oktober 2011

Take me for what I am cause I’ll never change all my colours for you.

Let's start with yesterday.
Jag hade ju ett läkarbesök igår igen. Och det gick faktiskt bra. Efter det följde jag med mamma till kontoret och softade med hennes chefer haha. Nej men satt och pratade lite.
Efter det åkte jag in till Entre och mötte upp Sukki. Vi byggde naglarna, tittade runt i affärerna och köpte lite småsaker innan vi avslutade dagen med en fika i den sköna solen. 


När jag kom hem satt jag utelåst och bestämde mig istället för att gå ner och träffa mina finisar. Vi snackade lite skit och njöt av några cigg. Väl hemma pluggade jag som vanligt. Och på kvällen mötte jag upp Adriana för några cigg innan jag åkte till min mormor och sov där.


Vaknade av att solen stekte och det luktade riktigt gott. Hon hade som vanligt gjort mig en god frukost. Min älskade! Hur som helst. Min mamma fyller år idag så resten utav dagen har jag spenderat med henne, och hjälpt henne att välja kläder inför ikväll, hon ska ut och äta på restaurang tillsammans med några släktingar.


Nu ska jag sorligt nog dra fram mina skolböcker igen. Ikväll ska jag ännu en gång sitta barnvakt tillsammans med Rag. Blir tyvärr att plugga där också, jag har ett stort prov på måndag.

Love.

Yesterday.


Today .




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar