måndag 3 oktober 2011

Temper gets you into trouble. Pride keeps you there..

Ligger och kollar på ett gammalt J.S avsnitt som går på mtv just nu (säsong 1). Åh i love it! Älskar hela gänget och allt allt allt. Utöver det så händer som vanligt inget speciellt.
På toppen utav att mitt liv är tråkigt ganska ofta just nu så är det bara drama vid sidan om och som om inte det vore nog har jag gått in i en depression pga mitt hår.
Det är så slitet! Färgen har gått ur, så det är heller inte rätt och det vägrar att växa, innan växte det som ogräs och nu är det tydligen slut på dom lyckliga dagarna. Mår så dåligt när mitt hår är så ovårdat, som tur är så har jag bokat tid hos frisören om ca 2 veckor. Gud vad jag längtaar!!

Nu fick jag dessutom en stor beslutsångest. Hur ska jag färga? Ska jag göra det mörkare eller fortsätta med det ljusa? Nej, nu ska jag googla kändisarna och kolla hårfärger haha. Love.



1 kommentar:

  1. tycker du ska färga brunt alltså lite lite mörkare då, och vänta på att håret ska bli friskt. Och en fråga till bor du med dina båda föräldrar? för du brukar oftast bara skriva om din mamma, var är din pappa isåfall? Kram

    SvaraRadera