onsdag 5 oktober 2011

I was a dreamer before you came and let me down

Skolan idag vart helt okej faktiskt. Vi hade någon sort tema dag, där vi tillsammans med utbytesstudenterna från uganda som är och hälsar på skulle jobba med olika workshops. 
Jag var i mitt värsta tillstånd någonsin idag och orkade verkligen inte med kamerorna som fotade på alla håll och kanter, och ensam var jag inte. Så vi tog vårt och gick därifrån. 
Efter lunch fortsatte lektionerna precis som vanligt och jag ville bara lägga mig ner på marken och sova, så trött var jag. Så när sista lektionen tog slut sprang jag nästan hem till min säng.

Jag vaknade kl 6 och gick ut på en nästan två timmar lång runda tillsammans med hunden. Vi busade lite och tränade på lite praktiska saker. Nu är har vi varit hemma ett tag och jag har fått i mig käk, så tänkte sätta mig och plugga. IGEN. 


Har blivit så sjukt skoltrött och det blir bara värre, jag behöver lov typ NU. Jag behöver sömn och vila, för hur mycket jag än försöker sova så räcker det inte, tiden räcker inte till och jag har blivit allergisk mot orden skola och plugga. Tack och hej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar