söndag 23 oktober 2011

"It's like screaming, but no one can hear, you almost feel ashamed that some one could be that important, that without them, you feel like nothing."

Vilken helg jag haft. Jag har varken svarat på sms eller samtal, vilken betyder att jag varit extremt tråkig och bara legat hemma, sovit , ätit och kollat på filmer. Oh right, i fredags natt träffade jag två vänner över en cigg. 
Men mer än så har jag inte gjort och jag måste erkänna att det känns sjukt skönt.
Nu är det bara 5 dagar kvar! På fregad smäller det :)

Förresten så såg jag att jag fick en fråga ang min gainer som jag drack för att gå upp i vikt. Jag drack den en/två gånger om dagen och märkte en hel del skillnad ganska snabbt. Dock började jag slarva och har inte druckit på ett tag nu, och eftersom att jag inte nått mitt mål än så är det bara att ta tag i det igen! :)
Gainern är ett jätte bra sätt att gå upp i vikt på om man har svårt för att göra det genom att bara äta.
Love.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar