måndag 15 augusti 2011

at one point in your life you either have the thing you want, or the reasons why you don't

Jag vill bara sluta tänka. Somna, vakna utan allt detta snurrandes i hjärnan. Gå vidare.
Det är så svårt. Jag längtar efter den dagen då allt detta är över, men den känns så långt borta. Jag vet att den kommer någon gång. Jag väntar.


Hur som helst. Idag har jag bara umgåtts med min släkt. Druckit kaffe och snackat skit. Jag har även utlovat en sleep over tillsammans med dom innan skolan börjar och dom åker tillbaka hem. Ser fram emot det, vi har så kul ihop. Min morbrors fru är verkligen en fin person någon som står mig väldigt nära och som jag känner är mer än bara "morbrors fru" u know, ser henne lite som en vän. Det är verkligen en person som innerligt förstår i princip allt.

Resten utav dagens timmar har gått åt till att sitta hemma, äta, laga mat och umgås med min mamma.
Ah just det!!!! I almost forgot. I början av detta året gick jag sorligt nog ner från 52 kg till 47 (JÄTTE HEMSKT), och ända sen jag insåg det har jag gjort allt jag kan för att gå upp i vikt utan någon som helst framgång så jag gav upp haha.
Men idag vägde jag mig bara sådär och såg att jag gått upp 2 kilo. Måste fortsätta med whatever i am doing cuz' it's working, oh jag är så glad! :')

Tänker på dig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar