tisdag 30 augusti 2011

I'd rather have an enemy who is honest enough to admit that they dislike me, than to keep a "friend" whose mission is to put me down.

Bajram idag ju och jag vill passa på att önska alla som firar det en glad bajram! Jag spenderade min hemma hos min mormor tillsammans med min familj och hade det super med massa god mat. Utöver det så har ingenting gått som det ska idag.

Dessutom så har mitt internet fått flipp, mitt jävla mobila bredband från telia som jag hatar mer än livet. Så jag får sitta på min mammas mini data som jag knappt klarar av att skriva på, trycker hela tiden på fel bokstäver och hittills har det tagit mig (utan att överdriva) nästan 20 min att skriva detta lilla inlägg. 

Jag har heller inga bilder här och jag lyckas inte hitta programmet där man fotar med webben.
Massa pussar så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar