onsdag 31 augusti 2011

"You may see me stumble once or twice, but you'll never see me fall."

Hej finisar! Jag kom hem för inte så jätte länge sen. Men idag mina kära har det varit fart på mig! Och ja, jag kan säga såhär- Med alla lektioner på tredje våningen förutom en varje onsdag så kommer jag inte behöver gymma över huvudtaget detta år. Vårt schema på onsdagar är världens hemskaste. Dessutom så har vi minst en lektion på tredje våningen resten utav dagarna i veckan. Jobbigt!

Så jag har sprungit upp och ner som en idiot hela dagen. Inte nog med det. Det tar 3 minuter ner för alla trappor och 5 minuter upp. Så ni kan ju förstå hur vi rökare har det varje 10 minuters rast! Haha.

Hur som helst. Vi fick sluta hela 2 timmar tidigare idag! Så jag drog in till stan tillsammans med en tjej från klassen en snabbis innan jag mötte upp Betty för en fika på pronto. Räcker det med att jag säger att vi satt och fikade i 3 timmar? Ja, man kan lungt säga att vi hade för mycket att prata om, inte en ända tyst sekund blev det. Vi snackade om allt mellan himmel och jord och jag tror att vi båda två nog insåg en hel del. Men det lämnar vi.

Jag ska lägga mig framför tvn och tacka gud för min säng. Mina ben värker och hjärnan befinner sig på en helt annan plats, fyfan vad jag är trött idag! Inte nog med det så har jag dragit på mig en förkylning. 
Ah.... Massa kramar!

(mitt internet sammarbetar fortfarande inte, jag är inne på mini-datorn igen vilket betyder att jag inte kan lägga upp några nya bilder, det får bli någon gammal från arkivet helt enkelt :) )

Betty och jag i Alanya med totalt okända killar haha. Oh på vårt favvo förar ställe. Gipsy Tavern 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar