fredag 19 augusti 2011

Trust issues

Hey dudes!
Haha läste precis min dudes blogg, såg att hon lagt upp en väldigt fin bild på en helt vanlig morgon-chatt, strax innan läggdags.

Hur som helst, idag var jag hos läkaren och det gick super bra! I'm so happy, for now. Återstår att se hur det blir nu då, i can't wait! Efter det åkte vi hem till mina mormor. Morfar fyllde år så vi passade på att ta en kaffe, äta tårta och umgås med kusinerna. Sen smet jag iväg en mini stund för att träffa J.

Dessutom har jag sjukt bra nyheter, kan inte uttrycka min glädje!! Jag har nämligen fått en helt ny iPhone skickad hem till mig pga att det gick flera veckor över tid och dom hade inte ens lagat den än (!!!!) . Hur som helst. Jag är super lycklig haha :D Längtar efter min fina pärla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar