onsdag 17 augusti 2011

In the end they'll judge me anyway so whatever.

Hej guys.
Dunder hungrig! Jag är så inte van vid att bara äta frukost, ska gå och ta fram allt jag kan komma att tänka på som är gott och grisa ner mig haha.
Jag satt barnvakt idag igen, och jag tackar gud för att ha gett mig förmågan att dölja mitt irriterade humör ganska bra och för att ha gett mig ett enormt tålamod. Haha. Ja den dära gulliga ungen som jag en gång i tiden passade har blivit ett rent helvete, hur länge är dom trotsiga?? Idag låg hon på golvet och skrek och surade ett bra tag innan jag tillslut fick henne att tvätta händerna som var täckta av lera och jord. Ush och fy.

Mötte upp Rag för en runda inne på netto där vi köpte lite gott inför ikväll. Vi ska nämligen kolla på matchen barca-real tillsamans med Reham. Jag är ju ett självklart barca-fan. Reham är så real "men gillar barcas spelare" hur går det ihop? Och rag, ja det vet jag inte haha. We'll see.
Jag blir väl kvar där tills på morgonen precis som vanligt. Men vi kanske hörs ändå. Hugs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar