lördag 13 augusti 2011

I hate how I can't imagine anything with anyone else because I imagined it all with you. -Drake

Ligger och chattar med Jasi just nu. Min fina pärla som jag saknar så mycket att jag till och med tog ett fotto endast för hennes skull som besriver mina känslor ang hennes flytt. Det ni!
Mitt fotto pryder fint hennes logg på facebook :)

Hur som helst. Jag hade tänkt att ta mig tiden till att berätta om dagen men det orkar jag faktiskt inte riktigt. Jag har som vanligt bara varit tillsammans med Rag. Vi har fastat duktiga som vi är, dock sovit bort nästan hela dagen men men still counts haha. Jag kom hem därifrån för en liten stund sen, hennes gulliga mamma bjöd dit mig på middag tillsammans med deras familj.
Och nu ser att klockan nästan är halv 6 på morgonen. Det är så dags för mig att sova. Hugs mofos.
My pic to Jas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar