fredag 26 augusti 2011

People change, memories don't.

Ni har väl en "minnes-låda" ? Om inte, så skaffa en!! Jag tog för en stund sen fram min mitt i min storstädning på rummet för att lägga ner ett par saker. Det var ju ett tag sen.
Jag hade helt glömt bort allt som fanns där. Satt och log och tänkte tillbaka på allt roligt jag har gjort i mitt liv fram tills mina sorliga minnen kom på tur, men visst ska man minnas både bra och dåligt? Och det är mer än skönt att ha en påminnelse där bland dom undan lagda sakerna. Hur som helst. Tänkte visa en text jag hittade som jag skrev för inte så jätte längesen faktiskt. Men jag har ju så dåligt minne och självklart hade jag helt glömt bort att den existerade.

Nu är det helg, och jag är så lycklig! Ska fortsätta att studsa runt till musiken och städa. Hugs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar