söndag 21 augusti 2011

Lude noci i milion obecanja. dal' je srce budno ili sanja, ja i ti- sve je bilo zbogom pameti.

Jag kom hem för en liten stund sen. Jag har gått runt på malmöfestivalen hela dagen. Och då menar jag verkligen hela haha, hur jag orkat? I'll tell you.
Åkte hem till min mormor tillsammans med mom och tog en kaffe runt 4, plockade samtidigt upp kusinerna därifrån. Eftersom att dom åker hem snart så ville mamma ta dit dom och jag var ju tvungen till att följa med, inget snack om saken.

Så vi gick runt där i någon timme. En timme och 30 min efter att jag kommit hem satt jag på bussen påväg till fjortisfestivalen igen tillsammans med min dude. Vi gick runt själva lite, kollade på dans och åt innan vi mötte upp ett par vänner och även åkte booster, tröttnar aldrig på den dära. Jag blev kvar alldeles för länge tillsammans med älskade Sami och kom som sagt hem för ungefär en halvtimme sen. Men jag kan inte säga att jag inte hade kul även om det kryllade av oönskade personer där om man säger så, och eftersom att jag vet att dom läser detta så kan jag inte motstå frestelsen att fråga- How did it feel? Gillade blicken! Puss :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar