onsdag 10 augusti 2011

Never apologize for what you feel, it's like saying sorry for being real. - Lil Wayne.

Okej. En wierd thing jag måste ta upp. Jag har ett så kraftigt sug efter mildsås på kebabpizza. Det har varit så i flera dagar och det gick så långt att jag idag satt och räknade timmarna tills jag skulle möta upp Rag för att äta det, och jag är fortfarande sugen.

Haha hur som helst. Jag satt barnvakt idag. Och jag måste erkänna att jag nog var den tråkigaste barnvakten någonsin. Mötte upp Raghad och Reham på pizzerian och sen fortsatte vi hem till Rag. Där vi bara möglade fram tills klockan blev halv 3 och vi fick ett cp ryck. Så vi började dra fram massa tyger, foton, ljus och massa annat och gjorde om rags "vardagsrum/mysrum", måste erkänna att det blev så sjukt snyggt!
Nu fattas det bara en lite mer personlig touch, bilder och lite sånt mög. Men det kommer! Jag har lovat att gräva fram några här hemma, har en massor på oss tjejer "back in the days". Ska bli kul haha.

Börjar bli en vana att träffa den mögen varje kväll. Imorgon har vi redan bokat in oss. Haha. How ever, nu säger jag gonatt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar