söndag 25 september 2011

An answer.

hej melisa :) tänkte du kanske kunde berätta lite mer om dig själv som tex var du bor,hur gammal du är,längd/vikt.. och det hade varit mycket roligt om du hade kunnat visa lite dagens outfit eller lite fler bilder bara, men din blogg är jättebra älskar o läsa det du skriver för du skriver verkligen jättebra! puss
Av Anonym på "she knows how sorry i am." kl. 20:57

Svar: Hej du! Vad kul att du gillar bloggen, tack så mycket :D.
Jag bor i Malmö/Videdal, är född 94:a så jag är alltså 17 år gammal. 1.60 lång och min normala vikt har alltid varit 52 kg. Tyvärr har jag dom senaste månaderna gått upp och ner mellan 47-49, så jag försöker äta mig till min vanliga vikt igen, dock utan några som helst framsteg.
Och självklart kan jag visa fler bilder! Jag ska verkligen försöka ta tummen ur röven och knäppa "dagens outfit"-bilder, jag är en sån där person som byter om till mjukis kläder minuten då jag kommer innanför dörren haha. Hoppas du fick svar på dina frågor! Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar