söndag 11 september 2011

tell me why i always fall for your type?

You just gotta promise me hearts wont break..... Jamie foxx & drake "fall for your type" spelas i högtalarna, gammal goding. Hur som helst kollar runt i mitt rum och inser att jag måste ta tag i bombnedslaget, jag kan inte hitta någonting längre haha. Så här långt har det nog aldrig gått.

Igår kväll gick jag till Rag, och var där tillsammans med Sara och Reham. Vi satt och pratade och bara umgicks. När dom gick hem laddade jag och min dude ner en massa workout-apps och tränade haha fy vad jag är otränad. Vi följde även med min mamma till sturup och hämtade upp mina släktingar som hade varit på semester.
Jag sov hos dude och nu är jag hemma igen. Var även och köpte skor med min mom innan, äkta suttiga är dom.

Nu- städning. HUGS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar