söndag 4 september 2011

Danmark!

Hey babes. I'm back on track! Haha.
Tog en weekend trip till Danmark tillsammans med min trogna vän Raghad. Vi åkte till hennes kusin Dhabia som är the sweetest girl ever.
Vi tog tåget dit tillsammans med två killkompisar i fredags och mötte upp dhab på centralen. Promenerade runt på störget hela dagen, kollade i affärer, åt och tog en fika innan vi tog oss hem för att chillaxa resten utav kvällen med massa tjejsnack och filmer.
Igår var det shopping på listan så vi drog till ett shoppingcentrum som hette Ljungby (?), something like that. Käkade nyttig kyckligsallad och ville dö eftersom att vi var så mätta.
På kvällen hade vi en fest att bocka av and so we did. Denmark sure knows how to party. Även om det för min del inte blev direkt mycket haha, det hade väl sin lilla anledning.
Hur som helst. Vi vaknade slitna as fuck today with some crazy dreams to talk about!

And let's not talk about the way we looked- Messed up!
Drog till Ljungby (still looking like shit) igen för ännu en shopping tur innan vi drog oss tillbaka till köpenhamn för att ta tåget hem till malmö. Svenska- i haven't missed u at all.
Jag och Rag har pratat engelska exakt hela helgen eftersom att vi inte förstår ett ord danska, det gick så långt att det satte sig så pass att vi började prata engelska med varrandra även om vi båda två kan svenska haha. Hur som helst. Jag är så trött, sliten, mögig och hungrig att jag inte vet vad jag ska göra först.
Vi tog tyvärr inte jätte många bilder men men. Massa kramar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar