torsdag 8 september 2011

I wish i didnt wish so hard, maybe i wished our love apart.

Min dag började med ett läkarbesök som gick mer än bra. Gick ut med näsan i vädret småleendes, oh right- det ösregnade även och jag hade mina solglasögon på.
Folk måste ju ha undrat vad jag gick på när jag kom där gåendes i mina solglasögon när regnet öste ner som mest. But i looked like shit, så det var lika bra att låta dom vara på.
Jag tackar gud för solglasögonen.

Hur som helst. Jag kom hem och insåg att jag inte hade så värst mycket tid på mig som jag hade hoppats på. Vilket innebar att jag var tvungen att slänga på mig kläderna och sminket. Min fina vän Reham fyller år idag så vi gick ut och åt ett gäng tjejer. Efteråt hade vi en liten surprise for her.
Där vi samlades allihopa+ några vänner till och åt tårta, sjöng och bara umgicks. Jätte mys! Det är ju tyvärr vardag så det blev inte så mycket , men hon blev glad och det är det som är det viktiga.
Grattis min pärla!

Imorgon ska jag tillbaka till skolan........... I got no words to say. Dessa dagarna har varit så sköna. Men men, gonatt på er!

Jag och reham 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar