fredag 30 september 2011

I love you 'till the end..

Jag har en snygg ung idrottslärare, kan det bli bättre? Jag har nog en liten crush haha. Nej, men skämt o sido. Skolan idag gick väl bra, varje dag är sig lik men ändå så olik. 

Kom hem från skolan omkring kl fem och sov mig igenom resten utav dagen. Vaknade lagom till idol och fortsatte efter det med film. "P.s I love you" som är min absoluta favorit film. Jag kan inte räkna gångerna jag sett den och för varje gång gråter jag mer och mer eftersom att jag vet vad som väntar.
En sån kärlek vill jag ha. Jag vill ha en egen Gerry lika snygg och charmig som Gerard Butler är i filmen ska han vara. Men en som håller sig vid liv och vid min sida för resten av livet.
Nu vill jag gråta igen haha. Ush så sorligt. Hur som helst. Jag vill gräva ner mig under täcket, tänka, lyssna på musik och bara vara. Är jag konstigt eller är det jävligt skönt??
Love.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar