torsdag 22 september 2011

karmin se s kosulje lako pere al' nikad ruke od nevere

4 timmar sömn, alarmklockan ställd på 7 imorse vilket är en timme tidigare än vanligt, varför? Jo för att gå igenom det sista inför provet idag, så duktig har jag minsann gått och blivit!
Dock var det inte lika kul att mot min vilja tvinga mig upp ur sängen med en energi på noll procent. Sket i frukosten och svepte i mig två koppar kaffe för att vakna, men inte gjorde jag det.

Gick till skolan och hade en rad onödiga lektioner samt mitt prov, som förövrigt gick bättre än super bra. Men jag inser nu i efterhand att jag inte behövde den dära extra timmen imorse. Hur som...
När jag slutat åkte jag in till stan och tog en fika med Afrodite på Friday's, vi pratade om allt mellan himmel och jord och insåg att det gått alldeles för lång tid sen vi senast sågs.
Nu är jag hemma och har ingen aning om hur eller varför jag fortfarande håller mina ögon öppna. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar