tisdag 6 september 2011

Pretending to be happy when you are in pain is just an example of how strong you are as a person. Still making that simple smile when every part of you dies.

Uppdateringen har väl inte varit den bästa men det blir lätt så.
Jag är ledig från skolan fram tills på torsdag, skönt! Hur som helst. Jag satt barnvakt idag, helt okej faktiskt. När jag arg och hungrig kom hem såg jag finaste överraskningen någonsin. Min älskade fina saknade iphone hade äntligen hittat hem idag! Fina lilla hjärtat ♥ Haha låter som ett psyko, men efter en iphone går det verkligen inte att ha en annan telefon.

Anyway. Mot kvällen tog jag mig ut och träffade några vänner. Vi gjorde inte mer än att sitta och prata och planera lite roliga saker. Så nu får vi väl bara hoppas på att det blir av helt enkelt!
Ligger och trixar med itunes just nu, jag hatar det! Ah ska fortsättra puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar