lördag 24 september 2011

Goodbye may come as a shock even though i really love you.

Idag vart jag på dejt! Tillsammans med min fina dude Raghad haha. Vi var i stan och åt mat, tog en fika och gick på bio. Filmen vi bestämde oss för att se var Bridemades, och jag kan helt klart säga att den är mer än värd att se. Jag minns inte sist jag skrattade åt en film så mycket som jag gjorde åt denna.

Vi avslutade kvällen hemma hos R där vi gjorde det vi är bäst på- Prata! Men även måla naglarna och annat tramsigt tjej skit. Jag gjorde även mina ben med epilator. Något som jag aldrig igen i hela mitt liv kommer att göra om, jag håller mig till vaxningen! Vilket är mindre smärtsamt och går mycket mycket snabbare!

Nu har jag varit hemma i ungefär en timme och det börjar bli dags för mig att sova. Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar