torsdag 8 september 2011

let's pretend none of this ever happened.

Uh, feels like i'm freakin' brain dead. Så trött är jag idag!
Jag missade min första två timmars lektion imorse, försov mig. Wiho typ... Dök iallafall upp och gick resten utav lektionerna. Jag tappade min hjärna påväg upp för trappan när jag skulle ha min sista lektion som var matte. Okoncentrerad satt jag och sjöng, resten utav klassen hakade på och det slutade i total kaos- dvs, jag gjorde 2 mattetal, resten likså. Istället satt vi och sjöng, pratade, skämtade och var allmänt störiga.

Jag slutade lite innan fyra och åkte in till stan och köpte en födelsedags present till Reham eftersom att jag inte hann göra det igår. Dessutom var jag gulligaste ever och köpte en tröja till min mom som hon ska få så fort hon kommer hem.
Efter min lilla mini shopping tur mötte jag upp Ello och tog en fika tillsammans med henne. Vi satt och tog igen det vi missat, bollade med planer inför nästa sommar haha ja vi längtar redan, svensk sommar suger ju! Sen öste regnet ner på oss, vilken tur att jag köpte ett paraply idag! Här i malmö öser regnet ner hela tiden och det suger mer än något annat.
Regn är verkligen det värsta som finns.

Oh right. Idag flyttar jag förresten hem till Rag haha soulmate. Hennes föräldrar har åkt på semester och blir borta i en vecka, så det är ju liksom en självklarhet att vi ska bo hos henne då.
Nä nu ska jag ringa min mami och kolla läget. Hugs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar