onsdag 21 september 2011

cuz i was just a fool, a fool for you, when i loved you so childishly

Hej dudes! How u doin'?
Ja, hoppas ni mår mycket bättre än vad jag gör. I took a day off from school, eftersom att vi har friluftsdag och jag kan ändå inte vara med och göra roliga saker right now så lika bra att stanna hemma!
Hur som helst. Jag gick hem till Raghad igår kväll och efter det umgicks jag med vänner och kom hem alldeles för sent..

Har ju kört lite med min vän dom senaste dagarna och igår även med mom. Sen råkade det bli så att vi kom ut i trafiken, scary shit. Jag är ju inte van vid det dära, mom tyckte att jag skulle fortsätta men nä istället började jag kvida "jag vill inte meeer" och svängde av på en parkering och gav upp haha. Ush..
Mina ögon är blodsprängda och mitt huvud väger 2 ton, jag är så äckligt trött! Sov inte direkt många timmar inatt och det suger, så nu ska jag dricka ett x antal koppar kaffe och sen sätta igång med plugga inför mina prov. Jätte kul ju.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar